.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در انتخابات آینده مجلس ؛
علي لاريجاني از کدام حوزه انتخابات نامزد خواهد شد؟
در بین نمایندگان این بحث مطرح بود که لاریجانی از حوزه انتخابیه اصفهان و یا تهران کاندیدا شود. همچنین چون ایشان اهل مازندران است این بحث هم مطرح بود که از حوزه های انتخابیه استان مازندران کاندیدا شود ...
علي لاريجاني از کدام حوزه انتخابات نامزد خواهد شد؟

بر اساس شنیده های خبرنگار ما از راهروهای مجلس علی لاریجانی رئیس مجلس برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد.

روز یکشنبه 27 شهریور در حاشیه جلسه علنی مجلس در راهروهای مجلس از زبان نمایندگان شنیده که علی لاریجانی رئیس مجلس در یکی از سخنرانی های خود در جمعی اعلام کرد که برای انتخابات آینده مجلس از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد. حتی این خبر در بولتن های محرمانه هم درج شد و برخی از نمایندگان مجلس آنرا دیده اند.

یکی از نمایندگان مجلس در همین رابطه با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: این خبر از سوی برخی از نمایندگان برای یکدیگر نقل و قول شده و حتی برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز این خبر را نقل می کردند.

به گفته این نماینده، لاریجانی و دفتر وی در قبال این نقل قول ها هیچ واکنشی نشان ندادند . یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت : در بین نمایندگان این بحث مطرح بود که لاریجانی از حوزه انتخابیه اصفهان و یا تهران کاندیدا شود. همچنین چون ایشان اهل مازندران است این بحث هم مطرح بود که از حوزه های انتخابیه استان مازندران کاندیدا شود.

علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد، در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شد.

حمایت لاریجانی از طرح هدفمندی یارانه ها، مواضع انقلابی لاریجانی در مقابل جریان فتنه، تعادل وی در مواضع سیاسی جناح های سیاسی اصول گرا، از مهمترین ویژگی های لاریجانی بوده و وی مورد اعتماد و وثوق اکثریت اصولگرایان است./ بولتن



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لطفی 29 شهريور 1390
اگر از مازندران میخواهند کاندیدا شوند ، تنها شهرستانی که در حد و اندازه های ایشان میباشد ؛ شهرستان بـزرگ ، ولایت مدار ، دارالمومنین و مرکزی بـابـــل میباشد . . بـابـــل به عنوان مرکز سیاسـی استان مازندران و یکی از برترین ها در کشور میباشد . .
هرچند رقیبان جدی مانند : مهندس محسن نریمان ( نماینده 4 دوره انتخابات ) حاجاقا ناصری ( سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان ) حاج حسین نیاز آذر و . . دارد و باید با تمامی آنها مبارزه کند
نا شناس 29 شهريور 1390
بابلسر نیا که جنگ میشه
نا شناس 29 شهريور 1390
نمیدونستم بابل این همه صفت داره ........
نا شناس 30 شهريور 1390
عقده ای اسم دکتر کریمی رو نگفتی چون که دکتر خاری توی چشم امسال مثل شماست.اصلاً برادران لاریجانی برای مازندران چه کار کردن که بخوان از مازندران نماینده بشن .
یک ساروی 30 شهريور 1390
قربانت ساری نیا ، ما نماینده های خوبی داریم که ازشون هم راضی هستیم . برو همون بابل که شما رو میخوان . راستی تو این 4 ساله برای قم چکار کردی ؟
آمل 30 شهريور 1390
این چندسالی که به اتفاق برادران دیگرش در راس قدرت سیاسی کشور هستند کدام قدم مثبت برای مازندران برداشتن
نا شناس 30 شهريور 1390
من کشته مرده خود بزرگ بینی بعضی از این بابلیها هستم که نشون دهنده...........
مازنی ریکا 30 شهريور 1390
دکتر کریمی کیلویی چند دادا !!!
اون که از محلیهاش تو محلش کتک خورد. خب میخوره..
فرقانی 30 شهريور 1390
بـابـــل خودش بزرگانی دارد که بتوانند شهرستان اول استان را آباد کنند . .
اگر میخواهی از حوزه استحفاظی بـابـــل بـزرگ وارد عرصه انتخابات شوی بهتره بگویم این فکر و خیال را از سرت بیرون کن ، چون بابلی ها آگاه تر و سیاسی دان تر از اینها هستند که به شما و امثال شما اعتماد کنند . .
در ضمن تا امثال مهندس محبوب و محجوب دیار بهارنارنــج ( مهندس نریمان ) ،حاجاقا ناصری ، دکتر کریمی ، دکتر فاطمی و . . باشند کسی نام شما را در لیست نمایندگاه بـابـــل نمینویسد . . هرچند رای آوردن دکتر کریمی بخاطر کارهایی که برای دور و بریاش انجام داد ضعیف و کم رنگ بوده ولی بـابـــل همیشه بـابــل بوده . . مرکز سیاســی استان مازندران بیدی نیست که با این بادها بلرزد

شمال فردای عزیز و جناب رنجبر فرح آبادی بزرگوار ؛ ورود شما به عرصه انتخابات از حوزه استحفاظی سازی ، میاندرود ، فرح آباد و کیاسر تبریک عرض میکنیم . . به نظر بنده تنها کسی که میتواند ساری را از این وضعیت خارج نماید و رنگ و رویی به آن دهید شخص جنابعالی هستید
فرزاد 30 شهريور 1390
من زیاد با بابل مشکل ندارم ولی با این حرفهای اقایون فکر میکنم اگه بابل مرکز میشد دیگه غیر قابل کنترل بودن.
نا شناس 31 شهريور 1390
تنکابن نیاز دارد چون غیراز مهندس طاهایی در سالهای دور شانس از نماینده نداشت خصوصا دو دوره گذشته
غلامی 31 شهريور 1390
بنده از یک منبع کاملا آگاه اطلاع دارم که بابلی های جاه طلب و صه....... در حال پخش سی دی ها و فعالیت هایی با نام استان بـابـــل بـزرگ هستند . .
ساروی ها آگاه باشد که این بـابـــل و بابلی کار دست ما ندهد و مارا از دور خارج نکنند . .
جناب رنجبر فرح آبادی ، شما که تمامی رنج ما را بر دوش میکشی اطلاع رسانی فرما
لطفی 31 شهريور 1390
از بابلی های همه چیز را برای خود خواه ، هیچ بعید نیست که استان را به نام خودشان کنند و یا خود به تنهایی همراه با حومه خود ( بابلسر ، امیرکلا ، فریدونکنار ، بندپی ) یک استان مستقلی ایجاد نمایند . .
از این بابلی ها هرکاری که فکر میکنید بر می آید . .امان از جاه طلبی بابلی ها
فرشاد راعی 31 شهريور 1390
اولا بابل اصلا نمیتونه مرکز استان بشه! چون هیچ شهری از استان قبولشون ندارن.... این جاه طلب ها حتی داشته های شهرستان بابلسر را به نام خود به یغما میبرند. البته مگر اینکه خود شهرستان بابل را استان معرفی کنند که اون هم نمیشه چون بابل یه بن بست هست و به هیچ جایی راه نداره.
در مورد دکتر علی لاریجانی هم باید بگویم..... کی خواسته نماینده بابل و ساری بشه؟؟؟؟؟؟؟ به دعوت مردم آمل دکتر فاضل آملی لاریجانی امکان دارد به عنوان کاندیدای کهن شهر آمل انتخاب شود... البته هنوز در پیچ و خم های سیاسی قرار دارد و باید رایزنی شود.
درضمن بابلی های عزیز یکم از آملی ها یاد بگیرید که با این همه قدمت و تاریخ و با وجود دارالعلم بودن آمل که در تمام کتب تاریخی آمل با آن همه دانشمندانش را دارالعلم اسلام م دارالمومنین خوانده اند و با اینهمه افتخاراتی که دارد هیچ موقع برای مرکز استان شدن ، استان را به هرج و م رج نمیکشد و با هوچی گری کار را خراب نمیکنند.
آقایون بابلی عزیز اگر قرار بر تغییر مرکز استان باشد، این شهرستان آمل هست که باید به عنوان مرکز استان انتخاب شود.. به هزار دلیللی که قبلا هم گفته شد مثلا : این شهر دقیقا در وسط استان قرار داره... از نظر اذان 6 دقیقه در شرق و 6 دقیقه در غرب استان با آمل فاصله دارد.
دکتر علی لاریجانی -------- به پسوند پایانی اسم توجه داشته باش عزیزم.
فرشاد راعی 31 شهريور 1390
میخندم به بعضی ها که علی لاریجانی رو به اندازه بابل و نماینده هاش کوچیک میکنن
دکتر لاریجانی اگر قصد آمدن به مازندرا را داشته باشند ، نماینده آمل می شوند.
جواد 2 مهر 1390
خواهشاً تنکابن نیاید.

ما در تنکابن آنقدر نیروی قوی و مستعد داریم؛ که دیگر نیازی به امثال علی لاریجانی نمی باشد.
لطفی 3 مهر 1390
جنازه بـابـــل _ ساری می ارزد به 100 تا امل. . .
تو که همه جا پیام میگذاری ، بگو ببینمن امل کوچک و بدون امکانات شما چه چیزی دارد که میگویید از بـابـــل بـزرگ و ساری عظیم بالاتریم ؟!
بحث بـابـــل و ساری با تمامی استان فرق میکند و شما باید با هم قد و قواره خود رقابت داشته باشید
فرشاد راعی 3 مهر 1390
عزیز من شما یا تا به حال همچون مورچه ای که در قصر است ولی فقط لانه کوچک خود را نمیبیند، تا به حال به آمل نیامده ای و یا اینکه از روی تعصب می نویسی.
شهر (نه شهرستان) آمل 250 هزار نفر جمعیت داره حال آنکه بابل 220 هزار نفر جمعیت داره که به راحتی ز روی همین میتونی وسعت منطقه شهری رو حساب کنی..... از روی نقشه های هوایی هم به راحتی میشه به این موضوع رسید.
از نظر وسعت شهرستان هم که در حال حاضر بزرگترین شهرستان استان، آمل با وسعت 3185 کیلومتر مربع هست در حالی که شهرستان بابل بزرگ! شما 1230 کیلومتر مربع هست (ساری را نمیدانم، چراکه هنوز آمار اطلاعات پس از جدایی میاندورود واضح نشده، ولی قبل از آن فاصله چندانی با آمل نداشت.) و شما فقط به جمعیت بالای بابل توجه می کنید که دارای تراکم هست و همیشه هم برای تامین نیازهای این تراکم جمعیت بالا مشکل دارید.. برای مثال همین آب آشامیدنی که آمل به شما میدهد. حالا نمیدانم با این وضعیت چطور است که شما می خواهید مرکز استان شوید.؟؟؟ درضمن مرکز استان باید شهری باشد که در منطقه ای استراتژیک قرار داشته باشد و و تراکم جمعیتی آن مشکل ساز نشود. درضمن جاده ها وکمربندی های خوبی برای شکست ترافیک داشته باشد (چیزی که 50 سال پیش در آمل وجود داشت.) درضمن باید مرکز استان به گونه ای باشد که پشتوانه و عقبه تاریخی عظیمی داشته باشد.
به دوران قبل از اسلام اشاره نمیکنم ولی طبق آنچه در کتب تاریخی نوشته شده برای شما میگویم.... اولین حکومت شیعه دوازده امامی جهان در آمل ایجاد شده... آیا این عقبه کمی است؟؟؟؟ شما که اینهمه بابل بابل میکنی یک همچنین چیزی را مثال بزن..... این درحای است که استان هیچ تلاشی برای اشاعه این تاریخ عظیم نمی کند و اینها همه اش از روی تعصب کورکورانه است... چرا نباید واقعیت را گفت؟؟
آمل باید به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته شود، ولی به دلیل تامین بودجه نشدن سال ها قبل مجبور می شود پلی را که قدمتی بیشتر از سی و سه پل اصفهان دارد را با سیمان تقویت کند تا اتومبیل از روی آن عبور کند
آیا هیچ یک از عوامل استانی در مورد پلور و لاریجان و امام زاده هاشم آمل اظهار نظر کردند؟؟؟؟ خیر، چراکه هیچ دغدغه ای ندارند. و ما هم از این ها انتظار بیشتر از این نداریم
فقط اگه خواستی نظر بدی لطف کن واقعیت ها را بدون تعصب کورکورانه بگی.
درضمن شمال نیوز عزیز لطفا در راستای ایجاد بحث سالم تمام نظراتی را که به دور از توهین است را درج نمایید. اما واقعیات را بگویید
فرقانی 3 مهر 1390
همین را میگویم و دیگر آتش بس !
عزیزان مازندرانی که با شهرستان بـزرگ بـابـــل مشکل دارید :
سلام !
با تمام احترامی که برای یکایک هم استانی های عزیز و بزرگوار قائل هستم ، این را میپرسم که کدام یک از شهر های استان میتوانند این ادعا را داشته باشند که با بـابـــل بـزرگ برابری میکنند ؟
بـابـــل از تمامی زوایا برتری قابل توجهی نسبت به سایر شهر ها دارد که میتوان به بعضی ها اشاره کرد :
1_ بـابــــل بـزرگ ؛ پایتخت علمی و دانشگاهی خطه شمال کشور میباشد .
2_ بـابـــل بـزرگ ؛ قطب فرهنگی و اجتماعی مازندران و خطه شمال کشور میباشد .
3_ بـابـــل بـزرگ ؛ پایتخت مذهبی استان مازندران و خطه شمال کشور میباشد .
4_ بـابـــل بـزرگ ؛ پایتخت و قلب تپنده سیاسی استان مازندران و خطه شمال کشور میباشد .
5_ بـابـــل بـزرگ ؛ قطب پزشکی و دکتری استان مازندران میباشد .
6_ بـابـــل بـزرگ ؛ جز 5 شهرستان بـزرگ کشور از نظر علم و مرکزیت مخابرات و ارتباطات میباشد .
7_بـابـــل بـزرگ ؛ اولین نماز جمعه استان مازندران و خطه شمال کشور را با دستور شخص حضرت روح الله ( ره ) به نماینده فقید ولی فقیه در استان حضرت آیت الله شیخ هادی روحانی ( ره ) برگزار گردیده ، که الآن و با گذش سالیان سال هنوز بـابـــل بـزرگ یکی از باشکوه ترین و بـزرگترین نماز جمعه های کشور را برگزار مینماید .
و ویژگی های دیگری که در این شهرستان ولایت مدار و دارالمومنین میباشد باعث شده که همگان از این دیار حساب ویژه ایی باز کنند . .
به امید سبز بودن مازندران زیبا به مرکزیت بـابـــل بـزرگ_مامطیـــر کبیر_بهارنارنـــج زیبا
فرشاد راعی 4 مهر 1390
پایتخت علمی و دانشگاهی!!!!!!!! آن هم بابل؟؟؟!!! عزیز من اگر به پایتخت علمی و دانشگاهی باشد که بابلسر با داشتن دانشگاه مازندران علمی تر است...... همان دانشکده فنی نوشیروانی که ان را با رانت بازی از دانشگاه مازندران جدا کردید در حال حاضر 4700 نفر دانشجو دارد در حالی که دانشگاه شمال با وجود غیر انتفاعی بودنش در حال حاضر بیش از 8000 دانشجو دارزد و در چندین رشته در کارشناسی ارشد حرفی برای گفتن در کشور دارد. و همچنین دانشگاه بین المللی آیت الله آملی. البته تمام دانشگاه های امل غیر دولتی است و به عبارتی تا به حال آمل روی پای خودش ایستاده.
گفتی قطب فرهنگی و اجتماعی خطه شمال!!!! خود متوجه شدی این جمله ات یعنی چه؟؟؟؟؟ قطب فرهنگی و اجتماعی از چه لحاظ؟؟؟ آیا غیر از این است که آمل دانشمندان و شاعران و نویسندگانی در سطح جهانی دارد؟ طالب آملی ها و آیت الله آملی ها و .....
بابل پایتخت مذهبی استان مازندران است؟؟؟؟ دیدیم و شنیدیم در ستاد انتخاباتی عناصر فتنه چه کار کردید. در ضمن فکر نمی کنید در این مورد حسابی اشتباه کردید.؟ پایتخت علویان جهان (آمل) اینهمه ادعا ندارد که شما دارید....
گفتید پایتخت و قلب تپنده استان و خطه شمال....... تا کجا کورکورانه حرف زدن؟؟؟ شما چند نفر از سیاسیون بزرگ بابلی که در راس کشور باشند را نام ببرید، بنده راضی می شوم. و در مورد قلب تپنده استان به بنده بگویید چند درصد صنعت استان را در شهرتان دارید و چقدر برای پیشرفت استان تلاش کردید؟ با اینکه از رانت های عظیم دولتی استفاده کردید. این را در حالی میگویم که 46 درصد صنعت استان و 64 درصد صادرات استان از طریق آمل انجام می شود. که البته همه اش خصوصی است و کارخانه دولتی نداریم که به همت مسئولین باید کارخانجات دولتی هم به آمل راه پیدا کنند.
از بابل به عنوان قطب پزشکی استان مازندران نام بردید... در حالی که بیمارستان های بزرگ اغلب در ساری قرار دارند و البته به همت دانشگاه علوم پزشکی جعلی و سرتاپا تقصیر بابل (به دلیل رازهایی که اخیرا فاش شد) چند بیمارتانی دارید که با دیدن این چند بیمارستان هول برتان داشت. و البته در مرود آمل با داشتن بیمارستان 17 شهریور و بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان امام علی (ع) و بیمارستان پیمان و بیمارستان آریا و همچنین بیمارستان های جدید التاسیس 200 تختخوابی در امام زاده عبدالله (ع) و بیمارستان تامین اجتماعی و در نهایت و گل سرسبد بیمارستان های شمال کشور که ان شا الله در سال 91 به بهره برداری می رسد بیمارستان خصوصی و سهامی تخصصی و فوق تخصصی بزرگ شمال می تواند به خوبی قطب پزشکی شمال شود.
گفتید جز 5 شهر علمی کشور..... ما که تابه حال عالمان و دانشمندان با پسوند بابلی ندیده ایم... دیگران دیدند بگویند
و در مورد اولین نماز جمعه استان باید بگویم این را بدون مطالعه و از روی تعصب گفتید، چراکه در سال 57 آمل از اولین شهرهایی بود که به همراه شهرهایی همچون تهران، اصفهان، تبریز و قم و مشهد اعلام حکومت اسلامی و حکومت مستقل کرد و نماز جمعه در این شهر به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی (حفظه الله) برگزار گردید که امروز با توجه به مساحت مصلی بزرگ قدس در آمل به راحتی متوجه حضور پر شور مردم می شوید.
افتخاراتی همچون حماسه بزرگ ششم بهمن 60 که طومار کمونیست ها را در جهان در هم پیچید و دقیقا بعد از همان موضوع بود که کمونیست از کشور خارج شد......
به همه بابلی ها جسارت نمیکنم.... اما خیلی خودبین و خودپرست هستید و بی مطالعه و بدون اطلاع قبلی حرف میزنید..... دوستان عزیز بابلی لطفا تاریخ را به دقت مطالعه کنید.. تاریخ به خوبی همه چیز را آشکار میکند. همان مامطیری که شما می گویید حکومت مرکزی آمل آن را به وجود آورد و بعدها هم مرعشیان آملی روستایی به نام بارفروش ده را برای تجارت و کسب و کار در مازندران به وجود آوردند. آقایون عزیز بابلی خودخواهی ها و خودبزرگ بینی شما کار دست مازندران می دهد...... همین کارها را می کنید که غرب استانی ها مجبور به تجزیه طلبی می شوند... وگرنه همین غرب استانی های عزیز مازندران را خیلی دوست دارند، ولی به دلیل ناعدالتی های موجود درد دل خود را اینگونه می گویند.
براری 5 مهر 1390
بنده نه بابلی هستم ، نه ساروی و نه املی . . و به کینه و دشمنی بابلی ها و ساروی ها و بعضا املی ها کاری ندارم . .
بنده با تمام احترامی که برای املی ها دارم باید این نکته را عرض کنم که امل چگونه خود را در حد و اندازه های شهرستان های بـزرگ و مهم استان و خطه شمال کشور که در زمره کلانشهر شدن میباشد میداند ؟ انصافا بـابـــل و ساری با باقی شهرها فاصله زیادی دارند و از پیشرفت چشمگیری برخوردار شدند ( حالا چه با سیاست بازی و آشنا بازی و چه بدون اینها )
باید این نکته را پذیرفت که بـابـــل و ساری ، این دو شهر مرکزی و مهم مازندران از تمامی جهات و امکانات قابل مقایسه با دیگر شهر ها نمیباشند .
باور بفرمایید ، فامیل های خانوم بنده از رفسنجان آمده بودند شمال و به طور اتفاقی و گذرا مسیرمان خورد به بـابـــل ، باور کنید وقتی عظمت و بزرگی بـابـــل را دیدند با حیرت و تعجب پرسیدند با توجه به داشتن یه همچین شهرستانی مگر امکان دارد که شهرستان دیگری مرکز استان باشد ؟
باور کنید بنده خودم شخصه از این جاه طلبی و باهوشی بابلی ها احساس حسادت میکنم و اینکه به گفته برادر املی و با توجه به اینکه قدمت امل چند سالی از بـابـــل بیشتر بوده ، چرا باید الآن بـابـــل مهمتر و پیشرفته تر و شناخته شده تر باشد؟
باور بفرمایید این ظلمی است که بابلی ها دارند بر دیگر شهرستان ها ( از جمله ساری ) میکنند و به نظر دوست و دشمن بـابـــل الآن در بسیاری لحاظ از ساری برتری دارد و این بر میگردد به همان نکته ایی که عرض کردم :
حس ناسیونالیستی و جاه طلبی بابلی ها در کنار هوش و ذکاوت بالای آنها
در آخر به تمامی هم استانی ها و در راسشان بابلی ها و ساروی ها و دیگر شهر ها این نکته را عرض کنم که ، شما ها قبل از اینکه بابلی و ساروی باشید یک مازندرانی هستید ، یک هم استانی هستید و باور بفرمایید این کینه و دشمنی بین بـابـــل و ساری و جای دیگر همه جز ضرر و زیان به استان فایده دیگری ندارد و هیچ فرقی هم ندارد بـابـــل مرکز استان باشد یا ساری . . مهم پیشرفت و یکدلی و برادری تمامی نقاط استان زیبای مازندران است ، از گلوگاه گرفته تا قایمشهر و رامسر

با تشکر و سپاس فراوان از جناب رنجبر فرح آبادی ، بابت سایت وزین شمال نیوز
نریمان نژاد 5 مهر 1390
بنده بابت شغلم در طول هفته مدام بین شهرهای مازندران در رفت و آمد هستم و اصلیتی گنبدی دارم .
نکته ایی که خیلی تعجب بنده را درآورد ، این بود که هر وقت مسیرم به ساری میخورد و در رابطه با بابلی ها صحبت میکردم انگار در رابطه با اسرائیل و صهیونیست و وهابیت و . . صحبت میکردم و اکثر سارویها میگفتند در رابطه با هرکسی صحبت کن جز بابلی !
در آن طرف قضیه هم اوضاع همینطور بود و هر وقت مسیرم به بـابـــل میخورد ، بابلی ها همان طرز فکر را نسبت به سارویها داشتند و مدام میگفتند حق بـابـــل بـزرگ ماست که مرکز استان شود نه جای دیگر و چشم دیدن ساروی را نداشتند !
برای بنده جای بسی تعجب بود ، مگر امکان دارد دو شهرستان ، آن هم در یک استان و آن هم مهمترین و مرکزی ترین شهرستان ها انقدر با هم درگیری و دشمنی داشته باشند ؟
ولی یک چیزی که برای من واضح بود این بود که این دو شهر هیچگونه برتری قابل ملاحضه ایی نسبت به هم نداشتند و هر دو تقریبا در یک حد و اندازه بودند و به نظر بنده قرعه بنام ساری افتاد که در حین شایستگی بـابـــل نام مرکز استانی را یدک بکشد .
ولی بنده از همین سایت معتبر و شناخته شده به تمامی بابلی ه و ساروی ها این نکته را عرض کنم که برای سربلندی و اقتدار هر استانی یکدلی و برادری شهرستان های مهم و مرکزی آن شرط اول است ، که متاسفانه استان مازندران فاقد این یکدلی و برادری میباشد و شهرستان های مرکزی و مهم آن ( بـابـــل _ ساری ) رقابت و کش و قوس فراوانی با هم دارند . این فقط به ضرر استان و دیگر شهرستان های حومه بـابـــل و ساری میباشد و مسئولین استانی و شهرستانی باید یک فکر اساسی بابت این قضیه بکنند ، تا استان مازندران بیش از این دچار بحران و عقب افتادگی نشود
با تشکر از شما و دست اندرکاران محترم
نا شناس 5 مهر 1390
باسلام وحسته نباشید خدمت تمامی دوستان،بنده از این بحث های خاله زنکی که افتی است در مازندران بیزارم اما بر خلاف میل باطنی ام چند نکته رو تیتر وار عرض می کنم 1.اقای لاریجانی که خودشان بارها از این که بگن املی هستن طفره رفتن در ضمن ما هم بعنوان نماینده خواهان ایشان نیستیم2.جمیت شهر بابل صبق امار رسمی 270000وشهرستان490496درتهایت مساحت شهرستان1431کیلومتر مربع3.بی انصافی است که در مورد دانشگاه نوشیروانی که تنها دانشگاه دولتی صنعتی شمال کشور است اینطور صحبت کنیم شاید 4700تا داشته باشه اما ایا واقعا سطح علمی اونا هم با هم قابل قیاس هست؟ درضمن دانشگاه نوشیروانی در سطح دکترا در رشته های مختلف یکی از سرامد ترین ها در شمال کشور است توی بعضی از کامنت ها گفته شده بابلی ها ناسیونالیسم هستند در صورتی که دوباره اونا رو بخونیم اگه منصف باشیم چیز دیگه ای میبینیم4.برفرض قبول که بابل قبلا جز امل بوده اما بایست دید که امروز کدوم شهر پتانسیل بیشتری داره اگه امل تو صنعت حرفی واسه گفتن داره بابل که از لحاظ سیاسی،تجاری وپزشکی حرف اول رو میزنه (بیمارستان 360تختخوابی روحانی،بابل کلینیک،مهرگان،شهید بهشتی،یحیی نژاد،بیمارستان کودکان امیرکلا که انصافا حرف اول رو تو شمال کشور میزنه ،داتشگاه علوم پزشکی بابل که سطح علمی اون با دانشگاههای طراز اول کشور فاصله بسیار کمی داره درضمن بیمارستان تامین اجتمایی در اکثر شهرهای استان ازجمله بابل هم موجود هست دوستان میگن 64درصد صنعت استان دست اوناست اما یه سوال؟نکا مگه بعنوان شهرصتعتی شناخته نیست؟بماند حال بابل ،ساری ،بهشهر و... 5.کی گفته بابل خودشو بعنوان استان معرفی میکنه واقعا واستون متاسفم که از هر وسیله ای استفاده میکنید تا بخواهیدطرف مقابلتونو له کنید اما زهی خیال باطل5.همونطور که دوست عزیزمون گفتن انصافا بابل وساری یه سرو گردن از بقیه شهرها بالاتر هستن خودم معتقدم رقابت سالم باعث پیشرفته اما این چیزی که از هر دو طرف می بینیم فقط زیان برای دو طرف بدنبال داره6.بعضی از دوستان فکر می کنند که هر چه قدمت شهر بالاتر پس بایستی مدعی مرکز بودن داشت اگه ایطور بود که الان بایستی هگمتانه پایتخت ایران می بود درپایان بگم که بنده معتقدم که هر یک از شهرهای استان قابلیت خاص خودشونو دارن پس بیایید به هم احترام بداریم برای پیشرفت استان مازندران به امید انروز
فرشاد راعی 8 مهر 1390
اون نظری که داده شده و گفته شد بنده نه بابلی هستم و نه ساروی
تابلو هست که طرف بابلیه
درضمن بنده این همه دلیل و مدرک میارم و میگم امل بزرگتره شما باز حرف غیر منطقی خودتو میزنی
درضمن بزرگتر بودن آمل تو آمارگیری جدید هم مشخص میشه
درضمن نماز جمعه در آمل حتی قبل از انقلاب هم توسط حضرت علامه حسنزاده آملی برگزار میش، اما نه به صورت آشکارا.
درضمن امل شهری مهاجر پذیر هست ه تا به حال جمعیتش باید بیشتر شده باشه.
afsari 28 مهر 1390
aghaye amoli ke nazar dadi aghaye baboli harf khodesho mizane bikhial in sanadi hast ke khodasham midone babol va hata tehran ham yek rozi yeki az rostahaye amol bodan va rodehen feli darvaze amol va ostan mazandaran bode rajebe olama ham bale mibinim khanandegane ajnavi afshin baboli va felan baboli in ha olamashon hastand darzemn inam begam ki gofte babol sari markaz pezehskian shoma shab boro bimarestan emam reza 100ta babolio chalosi mibini ke mian onja nemonash tasvir bardari film dar tenekabon popak goldare ovordanesh 17 shahrivar amol..
علی از مرکز استان ساری ی ی ی ی ی ی ی ی ی 26 فروردين 1391
مرکز استان ساریه.آملی ها بابلی ها حسادت تا کی؟ ساری بر فراز آسمانهاست کجای کارید؟ ببینید ساری مرکزه. بازم بگم؟ ساری مرکز استانه. یه فرودگاه ندارید ادعای مرکزیم می کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.